Forts. på storstädning

Idag fortsatte mamma o jag att ösa ut skit ur hagen, har nog inte blivit mockat där på minst nåt år säkert. Tror inte jag sätt så mkt skit förr :P
Men skit (höhö) samma, har kan inte ha det bättre nu. En helt underbar hage som kommer göra honom stark i hela kroppen samt en snäll kompis.


Kanallje blev orolig när hans ägare tog ut ett sto som va hans förra hagkompis tillsammans med en annan vallack, men då va Kanallje mobbad. Därför fick han gå med Eco och nu e han boss, Eco bara svansar efter utan att förstå varför :P


jaaaa, de e min åsna....... :/ :P










där e det då ingen åsna iaf! :D












mysigt :)


finns en arab i alla ;D


sen va Eco trött evter allt rejsande, då han inte har någon som helst kondis :P


så jag borstade honom överallt som jag kom åt :D


och fixade hovarna både bak


och fram :D


han va otroligt snäll :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0