Ännu en lyckad dag! :)

Idag hängde jag på Eco igen och han va snällare än snällast :D Skuttade ingeting när jag klängde på honom, och stod stilla när jag skulle upp :) så stolt över min pålle, världens bästa <3
Lite miljöträning blev de med med en stor långtradare som stod mitt i vägen när vi skulle ta in Eco, de höll på att fylla flaken med havre. Men de va ju inte så värst farligt, tittade o flåsade lite, men mer än så va det inte :)

Här e bilderna från igår :)


påväg upp




måste mysa o snacka lite med han först, o han lyssnar så klart :P


misslyckat :P kom inte upp ordentligt, vill inte flänga för mkt


så bad mamma hjälpa mig, men de gick, han stod fortfarande helt stilla :)


lite vingligt i början så klart :P


så här lycklig e man när man får "rida" sin första alldeles egna häst för första ggn! :D En början på en underbar framtid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0