lite vardagsbilder från samma dag















han fick ju syn på tjejen mitt emot hans hage.. :P


så han måste ju blåsa upp sig lite ;D




Eco blev trötter, medan kanaljen knagde på min hjälm :P


srn somnade han :P


kanaljen måste alltid slicka o smaka på saker, så även mitt ansikte:P


som han by the way snorade ner också.. :P medan Eco fortfarande sov :) skrutten <3

Fotografen idag va förresten min brorsa, välrdens bästa :) vi blev hungriga sen och åkte iväg till en jättetrevlig golfklubb där de har super god mat!


mysiga glasverandan där man kan  sitta o ha det trevligt :)


blomman va så vacker i solen så jag kunde inte låta bli att fota, rosa som jag inte eså jätte förtjust i.. men aja :P


mamma och min brorsa, så typiskt att han  blundade :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0