lyckat!

Idag hängde jag på Eco för tredje ggn, det gick super! :D Han förstår ju förståss inte vad det ska vara bra för, men han står helt blixtstilla när mamma hiva upp mig. Sen är det bara att gå, lite trögt går det, några travsteg och så skjuter han rygg lite men inte mer än så.
Provade 3 ggr idag och han stod som sagt helt stilla hela tiden. Sista ggn så skrittade han helt lugnt och sansat, så då hoppade jag av på en ggn så fick han massa beröm och så kliade jag om honom ordentligt o då såg han glad ut. Denna bra dag resulterade i att han ville fortstta och vi fick putta ut honom från ridbanan, kallar jag rätt lyckat! :D sen när han kom in fick han havre och mys sen va han såååååå nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0