bilder


hagmarken, hur mkt som helst och de e inte ens deras beteshagar, de ska dom byta till sen :P




enorm hage till 2 hästar :P


hagen slutar inte ens där staketet är, utan fortsätter en bit bort åt höger


tänk, nu kommer Eco alltid fram för att hälsa :P








muppaar...  på innergården. Idet huset bor 2 av hästgägarna och min katt :D bara 4 veckor gammal så hon kommer till mig i typ juli <3


hingstkompisarna :D Eco älskar att gå ut med dne här hingsten, och han likaså :)


småtjejorna beundrar snyggingarna som kommer ;D


och vill självklart va med :D jag gikc i vanlig takt, men den lillla minstingen hann ändå inte med fast hon travade :P


pluuutt <3


snygging Bowler ;)


han ville verklien leka med baggarna i hagen framför honom, så nyfiken så han höll på att göra på sig :P


de va också nyfikna :P




skulle bara kolla om han ville plaska... o de ville han :D de här e min framtida badhäst :D


men först va det lite läskigt :P


Bowler ville gå i o leka med Eco, men vågade inte :P tur va väl de, annars hade Marie blivit blöt :P
själv hoppa jag i med skorna :D


lilla tusssen, man kan ju inte bli sötare :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0