lite senare på söndagen

Tog en prommis senare på dagen när vi ätit.


fanclubben hänger där ner som vanligt ;D


 stallet uppe till höger, åker + de nuvarande hagarna som de betar i rakt fram och snett till vänster en av beteshagarna, höger vid enbusken är en till beteshage :)


skulle se om han ville bara, men de va inte så mkt vatten kvar :( däremot så hade han andfra planer...


nämligen att rulla sig i sanden, det har han längtat efter ända sen han fick gå där första ggn :P








aah han va sååå nöjd när han fått utföra sin plan :D

Sen gick vi tillbaka och borstade o så, klädde om honom till capson eftersom han va otroligt pigg, och pigg va ändå barea förnamnet. Så gick vi ner tillbaka till ena sommarhagen vi shetisarna, och han bara exploderade och for in i hagen :P "där vet jag att jag har sprungit förut" haha:P








ibland undrar jag om vi verkligen köpt en häst eller ett monster :S:O :P


mkt bus blev det fram tills nån "drog undan" gräsmattan under hans fossingar och där låg han, han fattade verkligen ingenting, han bara låg där och stirrade ut i toma intet ett bra tag. Sen reste han sig upp och tog dte såååå försiktigt :P Som vi garvade, hade velat ha det på film!


tjejjerna kollade självklart på! :P pinsamt för honom ;D






det är ju det söaste som finns :D


<3

sen avslutade vi med att hälsa på min lilla kissemiss! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0