Sola i hagen :)

Lättare sagt än gjort :P så fort de fick syn på en kom de o då fick man ju inte vara i fred en sekund, skruttarna :D
Men de va det ju värt, fick mig en hel del goda skratt!


Eco upptäckte mig först :P


och så kom dom :P fick väl ligga ifred i kankse 30 sek sen vare kört!


nära va de med :P


hälsade på Eco några sekunder, vände mig om, och fick se det här......:


venne, men tror han e en ko ibland, allätare hahah :D


va kanske inte så gött som det såg ut... ;D


kanske blir godare om man smakar igen!? ;P


finns ju andra blå tofflor att smaka på med jööö :D


va tvungen att ta ur fötterna, måste ju bita på allt hahaha










bara ganska närgången :P








ännu närmare:P


låg ner :)


unexpected solförmörkelse/kamel/åsna eventuellt en alien! Älskar bilden! :D:D


myspys :)






ooh noo! my feet! :O



då när man blivit av med honom.. ja då kommer nästa! haha















detta var en del av hela dagen bara :) sen kom mamma och min brorsa och då hittade vi på mer kul!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0